سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تاکید میکنم مطیع قانون هستیم

سرمربی تیم راه‌آهن می‌گوید نامه‌ای که امروز سازمان لیگ درباره مالکیت باشگاه راه‌آهن منتشر کرده مربوط به قبل از شروع لیگ است.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حمید استیلی با بیان این مطلب درباره برگزاری مزایده باشگاه راه‌آهن اظهار کرد: قطعا در این شرایط بد اقتصادی خیلی سخت است که کسی بیاید و باشگاه را بخرد. نباید فراموش کنید رقم پرداختی فقط برای برند باشگاه نیست بلکه مبالغ قرارداد بازیکنان نیز باید پرداخت شود. اگر تمام هزینه‌های جاری باشگاه و همین طور پول برند را با هم جمع کنید نزدیک به 20 میلیارد تومان می‌شود.

 

وی افزود: من معتقدم در این شرایط سخت است کسی بیاید سرمایه‌گذاری کند و باشگاه را بخرد. اگر قبل از بستن تیم شرایط را می‌دانستیم شاید خود ما هم برای خرید باشگاه اقدام نمی‌کردیم اما به دلیل اینکه ما تیم را بسته‌ایم و با این بازیکنان تمرین می‌کنیم جزء کسانی هستیم که با رقم پیشنهادی قبلی‌مان خواهان خرید باشگاه هستیم اما باز هم در اینجا می‌گویم که هرکسی که بیاید و باشگاه را بخرد ما دستش را می‌بوسیم.

 

استیلی در ادامه درباره انتشار نامه دادستانی مبنی بر اینکه وی دیگر مالک باشگاه راه‌آهن نیست و نمی‌تواند در امور مالکیتی این باشگاه دخالتی داشته باشد هم اظهار کرد:‌ این نامه از قبل برای ما آمده بود. تاریخ این نامه برای قبل از شروع لیگ است و نمی‌دانم چرا این نامه را در حال حاضر منتشر کرده‌اند. ما از قبل از اولین بازی‌مان همچنین مشکلی را داشتیم و الان باز چنین مشکلی را برایمان ایجاد می‌کنند.

 

وی تصریح کرد: ما تیمی داریم که با استفاده از بازیکنان جوان و با انگیزه تمرین می‌کنیم. هدف ما یکساله نیست بلکه ساختن یک باشگاه در عرض 5 سال است، اما گاهی اوقات از این مشکلات که به وجود می‌آید خسته می‌شوم و می‌خواهم کنار بکشم. در واقع چیزی که مرا اینجا نگه داشته است این بازیکنان جوان و با انگیزه هستند. من واقعا از این شرایط خسته‌ شده‌ام و برایم فوق‌العاده سخت است.

 

سرمربی باشگاه راه‌آهن در ادامه درباره اینکه دادستانی در نامه‌اش اعلام کرده استیلی نباید برای راه‌آهن هزینه‌ای انجام دهد گفت: ما باید هزینه‌های جاری باشگاه را پرداخت کنیم و مجبور هستیم این هزینه‌ها را پرداخت کنیم. تیم یک موجود زنده است و احتیاج به غذا دارد. ما برای هر جلسه تمرینی حدود یک میلیون تومان هزینه پرداخت می‌کنیم. در بازی قبلی مجموع هزینه‌های ما بالغ بر 50 میلیون تومان شده است، تازه به این جمع هزینه برگزاری اردو را اضافه کنید. نباید فراموش کنیم اگر هزینه‌ای انجام ندهیم نمی‌توانیم در لیگ شرکت کنیم. این هزینه‌ها جاری است و ما هم مجبور هستیم آن‌ها را پرداخت کنیم.

وی افزود: از همان ابتدا هم که تیم را به ما دادند و این مشکلات به وجود آمد گفته‌ایم که هزینه‌های جاری را پرداخت می‌کنیم.

 

استیلی در ادامه در پاسخ به خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه آیا در این مدت درخواستی برای جلسه با دادستانی داشته‌اید؟ گفت: خیر! ما تاکید بر این داریم که انتقال از طریق راه‌های قانونی انجام شود. بازیکنانمان در حال حاضر به نوعی در بلاتکلیفی هستند. با تعداد زیادی از بازیکنان فصل گذشته تسویه‌حساب کردیم و تعدادی بازیکن مانده‌اند که آن‌ها هم اگر طلب‌هایشان را نگیرند به مشکل خواهند خورد.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: شنیده‌ام اگر دوبار مزایده برگزار شود و نتیجه‌ای حاصل نشود تیم را به اولین کسی که بخواهد می‌دهند البته ما مشکلی با این موضوع نداریم و اگر خودشان مایل باشند تیم را واگذار می‌کنیم و تاکید می‌کنم مطیع قانون هستیم.